Kurabu

Direktlänk till inlägg 14 februari 2012

Glad alla hjärtans dag!

Av Kurabu - 14 februari 2012 18:49

幸せなバレンタインデー !

(Glad alla hjärtans dag!)


Idag är dagen då vissa hjärtan börjar slå

dubbelslag. Den dagen då vissa få uppleva

att hålla hand för första gången. Dagen

 då den där första kyssen inträffar.


Alla hjärtans dag är en härlig dag,

därför hoppas jag att du får umgås

med en person som du värkligen

gillar och trivs med.

Det kanske är en kille eller tjej

som det finns extra känslor för

innombords eller bara en ricktigt

bra vän. Kanske en familjemedlem,

eller något mysit husdjurr?

 

 
 
mathilda :)

mathilda :)

16 februari 2012 16:36

fin blogg!

http://mathildafredlund.blogg.se

 
Fanny

Fanny

16 februari 2012 16:50

Jätte fin blogG :D
Kram ♥

http://www.cowbells.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kurabu - 17 maj 2012 14:11

Jupp!   Nu har jag bestämmt mig för att börja blogga igen, eftersom det är så himla roligt! Tyvärr så har jag råkat hoppat över några månader :/   Anyway, det är skit roligt att vara tillbaka, samt roligt att se att jag har trogna läsare fort...

Av Kurabu - 16 februari 2012 16:17

Konnishiwa!   Jag ber om ursäckt för den dåliga uppdateringen igår men jag kände mig lite sjuklig. Rftersom det inte skrevs några inlägg igår så ska jag försökadubbla antalet inlägg idag.   ...

Av Kurabu - 14 februari 2012 19:18

Denna låt har jag gått runt och nynnat på hela dagen.   ...

Av Kurabu - 13 februari 2012 20:33

R.I.P Whitney Houston      

Av Kurabu - 13 februari 2012 20:18

Mushi Mushi     Sitter och tittar på tv med pappa men slänger ändå in ett litet inlägg för er läsare!   Kvällen fortsätter med familjen annorlunda och sedan mammor och minimodeller.     ...

Ovido - Quiz & Flashcards