Kurabu

Direktlänk till inlägg 12 februari 2012

Deco den lover!

Av Kurabu - 12 februari 2012 15:30

Mushi Mushi!

 

På senaste tiden har jag blivigt väldigt intresserad

i deco den. Jag funderar på att beställa hem

lite deco den stuff och pynta med det. Kanske

till och med prova mig på att göra smycken?


Om ni vill träna på att jobba med lera som

man kan begöva andvända när man arbetar

med deco den så är häftmassa den perfekta

lösningen enligt mig.


(Här får ni ett litet smakprov på vad devo den är)

 

 
 
Elsa

Elsa

12 februari 2012 18:18

Sv: Nä, den har bara naken böjd xD

http://www.livetenligtelsa.devote.se

 
Fanny

Fanny

12 februari 2012 18:28

Jätte fin blogg :D
Kram ♥

http://www.cowbells.blogg.se

 
sweetheart deco

sweetheart deco

27 februari 2012 10:35

hej hej, jag tycker verkligen du ska börja med de! vi på sweetheart deco gör mobil deco den skal till mobiler. och hejdundrans va roligt det är när vi hör att flera vill börja med deco den. kör på bara för det är så himla roligt!

http://www.sweetheartdeco.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kurabu - 17 maj 2012 14:11

Jupp!   Nu har jag bestämmt mig för att börja blogga igen, eftersom det är så himla roligt! Tyvärr så har jag råkat hoppat över några månader :/   Anyway, det är skit roligt att vara tillbaka, samt roligt att se att jag har trogna läsare fort...

Av Kurabu - 16 februari 2012 16:17

Konnishiwa!   Jag ber om ursäckt för den dåliga uppdateringen igår men jag kände mig lite sjuklig. Rftersom det inte skrevs några inlägg igår så ska jag försökadubbla antalet inlägg idag.   ...

Av Kurabu - 14 februari 2012 19:18

Denna låt har jag gått runt och nynnat på hela dagen.   ...

Av Kurabu - 14 februari 2012 18:49

幸せなバレンタインデー ! (Glad alla hjärtans dag!)   Idag är dagen då vissa hjärtan börjar slå dubbelslag. Den dagen då vissa få uppleva att hålla hand för första gången. Dag...

Av Kurabu - 13 februari 2012 20:33

R.I.P Whitney Houston      

Ovido - Quiz & Flashcards